رسايل موبايل في الطراوة


يا جارحني بلقمة ناشفة و العيش عندك طري
تقلان عليّا ليه ارحمني يا مفترى
Xlb0000


طلعت فوق السطوح هز الهوا كمي
كل العيال اتجوزوا و انا لسه جنب أمي
x


يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى
يوم دمع وحزن ويوم فرح و هشتكة
x


حبيبى يا ناس حلقلي و سايق ف التنفيض
قولوله يرحم قلبي و ميعملش فيها عبيط
Rom20000


كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك
الله يحرق المحبة و يحرق اللي يعوزك
x


اللي يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته
ميعرفش انك حتى الشراب شاحته
Sad0000


يا روش و آخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة
عيش عالناس كلها و متعشّ عليا انا
Kuli0000


يا ملقّح جوا ف قلبي وانا قلبى مش متين
من حبك جالى سكر ادينى انسولين
Wan0000


حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع
نفسي اخدك و نخلع.... ونسيب الشغل يولع
Fire


حبيبى طالع فيها فاكرني ح دلعه
ياما نفسي يدينى ظهره وعلى أفاه ح ألسعه 
Smile0000


قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة
أنا كنت بأحب واحد دلوقتي بأحب ستة
x


حبيبي قالي بحبك قلتله أتنيل
دا الحب في القلب مش في التليفون يامنيل
Hb0000


الهس بس هس ... هوا لازم يحس
هوا عمال بيتخن أنا عمال أخس
Kuli0000


ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة
روح انت والفؤاد عالجزمة القديمة
Hit0000


الحلو حلو ولو لسه صاحي من النوم
والمعفن معفن ولو غسل وشوه كل يوم
Nail0000


حبيبي للي بحبه قلتله أتنيل
جربتك في الحب و طلعت أكبر عيل
x


يادابحني برمشك على سهوه
دوبلي صباعك في القهوة
Coffee


أجيبلك هدية تاخدها ببساطة
وفي عيد ميلادي تسوق العباطة
x
 
Top